Sider

onsdag den 16. marts 2011

Reality TV vs. REALITY!

...Jeg har en last! Den er pinlig! Men jeg har brede skuldre - så jeg er klar til at indrømme hvad det er. (Men jeg håber selvfølgelig at jeg måske kan lokke et par mere ud af busken - det er altid dejligt at dele byrden med et par ekstra skuldre!)

PARADISE HOTEL! Det er klasse underholdning - så langt fra min virkelighed som man næsten kan komme! For dem som ikke kender programmet kan jeg lige kort ridse handlingen op:

En flok unge mennesker er samlet på et hotel i Mexico - hver uge kommer der nye ind og et tilsvarende antal skal hjem til Danmark. Og så går ugen ellers med druk, skænderier og de ene mere tåbelige kommentar efter den anden!

Kritiske tunger kunne måske finde på at sige: Hvorfor spilde tid på det?

Svaret er enkelt! Det er dælen dylme underholdende at følge deres uintelligente diskussioner, deres vanvittige kommentarer og deres sindsyge handlinger! Men det er selvfølgelig lidt skræmmende at den rigtig målgruppe - altså de unge - synes at det der forgår er sejt!!

Så nu er det ude i cyberspace - jeg er en undercover Paradise Hotel fan!

Mange hilsner fra den Langtidslykkelige

PS: Jeg har også andre mere interessante interesser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar