Sider

onsdag den 16. februar 2011

London calling.... # 1

Det var lige før jeg hyperventilerede da jeg så priserne på flybilletter til London i marts/april... Det er helt vildt man kan komme til London og hjem igen for 75,- gode danske kroner. Oven i det kommer så godt nok et tillæg for baggage (£15,-) og et betalingsgebyr, det plejer vist at være 80,- pr. person.

I kan prøve her: Billige flybilletter

I skal holde øje med de afgange som dels er billige og også gerne dem hvor der står "Fri online check-in".

Jeg skal til London i løbet af foråret - men kan tidligst komme afsted i slutningen af April. Men det betyder jo ikke at jeg ikke kan slå et slag for at I bør tage afsted til disse vanvittige priser.
Jeg kommer tilbage senere med flere tips til en fantastisk London tur!

1.000 tanker fra den Langtidslykkelige




Ingen kommentarer:

Send en kommentar