Sider

søndag den 27. februar 2011

Way back when...

Jeg så Melodi Grand Prix sammen med min ældste datter! Hun er snart 7 år og nem at begejstre! Det er faktisk mange år siden jeg sidst har set et helt Melodi Grand Prix - fra ende til anden!

Men det var super hyggeligt at fortælle min søde datter om hvordan det var da mor var lille.... Om den første gang vi så de flotte kjoler i farver.... Hmmm det får mig til at lyde tusse gammel - hvilket jeg bestemt ikke synes en god årgang 1975 kan kaldes....! Men vi må nok bare have været et af de sidste hjem til at få farvefjernsyn, fordi jeg kan i hvertfald huske at det dælme var stort at se de i farver!!

Midt i en af de mange stemme pauser viste det en hyldest til Tommy Seebach og det satte bare gang i en masse minder om dengang.... Så læn dig tilbage så skal jeg føre dig sikkert gennem mine bedste Grand Prix minder - og jeg håber det vil efterlade dig med et smil på læben!

Kirsten og Søren - en klassiker! Var vild med swimming pool tricket!
(og nu da den blev genset - kan jeg da bare sige bemærk Sørens tøj)

Så var der jo Stig  - før han blev kendt...

Og sidst men ikke mindst Tommy Seeback - det kan godt være at
han kun får den omtale han gør for tiden pga. hans søn.. Men en klassiker
som denne beviser at det har han forjent!

Håber at I har fået smilet frem op læben og måske har fået lys til at dele et Melodonte - moment med mig?

Kram fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar